redo!

Det blev en mysig kväll med tjejerna, som vanligt!
Skolan var satans onödig även idag men men så är
det väl. For och luncha med delar av klassen, viktigt
var väldigt trevligt :) Annika ville int åka hem så följde
mig direkt efter skolan, vi surra och såg på en massa bilder
från turkiet och andra bilder.

Snurran anslöts sig även hon rätt tidigt och sen kom elin och
vi promenera i rask takt i regnet ner till candy corner, satans bra
godis hade dom. Bättre än candy world tyckte jag och ja dom andra
också. Promenera hem igen och då kom emma. Resten av kvällen
har gått åt tll surr, kortspel, sett tomten är far till alla barnen
och ja mys helt enkelt. Är ju alltid jobbigt att säga hejdå till dom
och veta att man inte ses på ett tag, de är ju trots allt dom bästa <3

men imorgon får jag träffa familjen och jag längtar såå efter att få krama
om dom allihopa! Hoppas flygresorna imorgon går bra och jag slipper
massa strul. Elin var gullig och tog med sin våg så jag fick väga min
väska so vägde 19 kg!! satans mycket men det är alla julklappar ;)
men då är allt nerpackat förutom sminkväskan och platttången, men är
ändå nojig över det här med väskan haha! Nåja det löser vväl sig.
Nu ska jag slå på en film och försöka somna så det snart blir morgon så
jag får fara!

Tack för ikväll tjejer, love you, you are the best !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0