plugg-dag

Igår gjorde jag int nå vettigt alls, det mest ansträngande var att
läsa det sista och diska. Sen Satt jag bara o såg film, kolla handbollen
och annat på tvn. Fick även reda på att jag blev godkänd på hemtentan
så nu kan jag släppa den, skönt! 

Om en stund kommer elin o hämtar mig, vi ska till jessica o plugga
med resten av gänget. Inte de roligaste men finns inget bättre sällskap
iaf ;). Sen ska jag och elin ta en prommis om vi hinner och sen se handbollen
tillsammans. Hinner vi inte prommisen så blir det iaf handboll :D Ska försöka
blinka lite med ögonen och se om vi kan fara förbi bergviken på vägen
hem så jag får hämta ut mitt paket. Som jag tror innehåller en klänning som
är tänkt till julafton, hoppas den sitter fiint :D

Nu ska jag se när hönan tänker hämta mig och sådär och juste de
Grattis till min kära farbror som fyller år idag (vet att dom läser här ibland;))

o viktigtast av allt 10 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0