mycket mys

Slänger in ett inlägg här innan jag ska kila.
Igår ja igår hände det fantastiska :D Vi fick biljetter
till Springsteen! Ohså härligt, hoppa nästan av glädje
när vi fick biljetterna. Och Madde kunde nå int tro det när
jag ringde och sa det till henne ;) kommer bli aweesome <3!

Nåja skola en sväng igår sen hem och laga käk och läsa
lite. Jag och emma surra o godis heela dagen och till slut for
vi till candy world och tog även med elin. Och köpte oss en liten
påse. Sen for vi till mig och såg lejonkungen och kollade på bilder
från turkiet, längtar efter sol och värme faktiskt när man ser
på bilderna. Blev en myskväll, blivit rätt många sådana på sista
tiden :P 

Nu sitter jag redo att fara och hämta ut pengar och sen in till stan en sväng.
skulle behöva inhandla lillbrosans julklapp också. Sen har jag farmor, tino
och noah kvar men det får vänta tills jag kommer hem. 

Have a nice day
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0