Min jul

Min jul har varit super bra, men fullt upp :)
Julafton spenderades här med delar av släkten,
det var julmat och det var kalle anka och vi
spela spel och skratta så vi hade ont i magen.
På kvällens öppnades det julklappar som innehöll
allt möjligt så jag är myyycket nöjd :D

Juldagen var hela släkten på mammas sida här hos
oss och det är så mysigt att få träffa alla :D Våran släkt
är helt underbar! Massa mat även då och det spelades
spel skrattades och mystes. Vi hade även liten julklapps
utdelning, då varje år drar alla varsin lapp med ett namn på
och sen ska man köpa till den personen vars namn står på lappen.
Sedan får personen som får presenten gissa vem det är ifrån.
Brukar vara rätt roliga julklappar faktiskt:P Som jag fick en apa
med en lapp på där det stod ''winner of the martina look a like contest''
och det var int så svårt att lista ut vem det var ifrån, haha! Daniel :P
Så nu hoppas jag att jag får honom nästa år, payback is a bitch, han hade
nämligen mig för förra året också och då fick jag en penna som gav mig
en stöt haha:P Så daniel - martina 2-0.

Sen var iaf sandra snäll o sminkade mig :) och syrran fixa itt hår. 
Malin kom runt 6 tiden och vi drack lite och spela lite spel o sådär
innan min kära syster körde oss in till stan. Där mötte vi upp resten av
gänget och ja sen var partyt ig¨ång, hade sjukt kul. Det dansades och
ja shotades och jag jag var lycklig för igår var vi tillsammans igen jag,marie,
sanna, hannah och malin och det gjorde mig lycklig! Och självklart resten av
gänget också. GALET KUL :)

Idag har jag inte gjort ett skit, legat på soffan i min one piece (julklapp) :D
hela dagen och sovit varvat med kolla tv hela dagen. Imorgon åker jag nog
till syrran och myser med henne och lillplutten :D
Lägger in bilder från julen imorgon

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0