Lucia Vaka

Igårkväll for vi till snurran och surra och spela kort
jag, snurran, emma, annika och elin. Fick oss några härliga
skratt som vanligt med dom bästas sällskap :D Dom for
framåt elva halv tolv och sen var det dags.
Inatt körde vi lucia vaka jag, snurran och annika
och ja inte en blund har vi sovit på heela natten. Det var
som mysigt och det blev en del skratt åt ingenting och en
massa massa surr. Men vi somna inte iaf. Det var mysigt
helt enkelt. Vi såg även skräckfilm, dock så var en av dom
mer som en komedi haha. Vi var inne och på felsms och
fick oss en del skratt framåt morgonen när vi börja bli rastlösa.
Och börja spela lite spel och insåg att vädret gått från -12 till +2 och
regn, så ja där sjönk ju julstämmningen lite.
På morgonen kom även emma och det blev en mysig frukost framför
julkalendern och lucia som vi såg på en stund och en massa tända
ljuus. Måste påpeka att jag tycker om er så föörbannat mycket allihopa,
ni äääär bässst <3

Vi hade idag historiens kanske mest onödiga lektion, och trött som
man är och detta skitväder ja, lite bitter känner jag mig allt. Vi var
i skolan i en timme typ och det vi gjorde kunde jag gjort hemma. Stor
ide? NEE!

Dock börjar jag nu
bli satans trött nu och mår inge bra alls nu. Men jag vill som
inte somna nu för ja då blir det heelt fel i dygnsrytmen,
eller ja om de nu kan bli mer fel. Ska se film och serier nu
så läänge jag orkar och när jag somnar ja då somnar jag
helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0