kommer int på nå bra rubrik..

Även denna dag rullade förbi i ett raskt tempo,
och snö har det kommit en massa idag, myyyys :D
Första riktigt snön kom ju i måndags men idag kom
det ännuuu mer och det snöar fortfarande.
Vi hade skola på morgonen, examination som alla var
nervösa över men vi fixade ju även detta galant. Nervös
i onödan :P. Nåja skönt att ha de överstökat. Fick skjuts
av snurran till stan, mycket vänligt. Jag och annika tog
en runda på stan, höll dock fingrarna i styr och köpte int
nååå förutom julklappen till på söndag. Vi tog även en lunch,
jag åt sallad, muums :D.  For hem och sov en stund sen
såg jag handbollen, där första halvleken int direkt var nå att
hurra över och inte domaren heller, men vart som bättre i
andra halvlek.

satt o surra med emma på facebook och vi är ju som rastlösa av oss
så hon kom och hämta mig oså for vi till henne, mös lite och surra
och satte på nelson tomteluva haha, årets söötaste tomte heelt klart :D
Nu ska jag krypa i säng och imorgon är vi lediga och då blir det slaapppaaa!
Sen blir det födelsedagsfika hos annika :)

Kolla in söötnosen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0