julmys

tänkte först vänta med o blogga tills imon men är
ändå int trött så ja. Idag var dey dags för julmys
med gänget. 

Börja med att jag,elin, emma och johanna for till max och
köpte mat där plocka vi även upp ida. For till sussi där hon
och annika vänta och då käka vi alla tillsammans. Sen börja
resten va gänget droppa in, alla med något gott, så som
lussebullar, skumtomtar, choklad, ja you name it. Vi har
ätit typ allt :P

Alla hade även med sig en julklapp som dom hade köpt
för ungefär 100 kr som sedan lottades ut. alla
fick en massa olika saker, presentkort, godis,
hudprodukter ja en massa saker. Jag fick en massageapparat
och NEJ inget snusk :P utan en vanlig massage apparat .

Det blev en kväll full med surr, skratt, ätandes och en massa
massa mys med dom bästa. Imorgon ska jag sova länge för
imon kväll/natt är det lucia vaka som gäller, ska bli spännande och
se hur det slutar!

/puss m

Kommentarer
Postat av: pappa

Kan det vara brottsligt att skicka sms mitt i natten när vanligt folk sover. Jag tror det!:)

2011-12-12 @ 12:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0