fullt upp

Blir sådär dålig uppdatering när jag kommer hem, så mycket
som ska göras och så mycket som ska hinnas. Men jag njuter iaf!
I fredags när jag kom hem blev det julmat hos farmor, var jäävligt gott!
Fick mitt efterlängtade renskav, yummie! Sen fick jag träffa malin också
en sväng vilket var efterlängtat.

Var dödstrött så somnade rätt tidigt. Igår var det full rulle hela dagen.
Jag och Pappa bakade julgodis, kola, rocky road och cornflakes crisp
mycket lyckat. Sen fick jag vara chaffis och så for jag ut och hämta Sanna
och Marie , marie som jag inte träffat på ett halvår, ville krama sönder henne!!
Nu är hon hemma till 30 december så ska passa på att träffa henne så
mycket som möjligt. Sanna har jag inte träffat sen i somras så henne
var jag lika glad över att träffa. Blev glöggkväll hos daniel med underbara
vänner, spelade spel och surra en massa. En myysig lördagkväll heltenkelt.

Men ja, det var inte många dagar sen jag sa hejdå till världens finaste där hemma
i norr men jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0