film lördag

Lördag och jag har int gjort ett skit idag och
kommer förmodligen inte göra det heller. Har bara
sett en massa massa film och ska fortsätta med det .Sköönt
att bara få vara ibland även om jag känner mig lite
rastlös.. Igår var vi hos annika på födelsedagsfika
vilket var ytterst mysigt o trevligt. Vi spela lite plump
och sådär vilket är sjukt kul :)

Det snöade ordentligt igår kväll och var halt på vägarna,
haha fick mig några skratt när emma körde och vart rädd
för det mesta ;). Nåja annars är det lugnt här, börjar närma
sig för mig att fara hem, bara 6 dagar kvar och längtar nu
vill jag lova.

Imorgon är det dags för de årliga julmyset med de finaste
vännerna. så jag måste slå in min julklapp som någon ska
få imorgon och jag hoppas den som får den gillar den :).
Nu ska jag återgå till att se film och slappa.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0