en extra familj..

Nu ska jag strax stupa i säng, är gaalet trött.
Haft en trevlig kväll med emma, snurran och annika.
Surrat, sett idol, surrat lite mer, spelat kort och ritat
gubbar och där i mellan busat med nelson :D En mysig
kväll helt enkelt. 

Det är ju faktiskt så att mina vänner här är det enda jag har,
och nog räcker det lååångt men ibland blir det ensamt.
Dom är som min familj, när man har sin riktiga familj 125 mil
bort då blir ens närmaste vänner det närmaste och finaste man
har. Ibland känner jag mig lite ensam och sådär när dom andra är
hos sina familjer. Men det är så att dom är min familj och det finaste
jag har. Jag är lyckligt lottad som har er, men ibland blir ensamheten
så påtaglig så det blir jätte jobbigt. Det är tur att jag har er helt enkelt
annars hade jag int klarat mig. Jag har en extra familj helt enkelt, som jag
tycker om så mycket så jag nästan spricker. En extra familj där
jag kan vara mig själv utan att behöva skämmas och som iaf gillar mig
lite för den jag är ;) 
Ni är det finaste jag har, tack tack för att ni finns <3

14 dagar kvar till hemresa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har en tredje familj hos mig hjärtat <3 finns här för dig :)

2011-12-03 @ 10:40:30
URL: http://hannaelisabetharvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0