busy

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. full rulle hela dagarna.
Men dagen har hur som helst varit bra. Lunchat med mamma
och vart på a6 ovh fixat de allra sista julklapparna. 

Kvällen spenderades hos tove, samuel och Jennie. Käkade pizza
och årets första julklapp blev öppnad. Tack igen, så otroligt fina
örhängen fick jag (bild kommer). Bästa tove <3. Sen blev det en
prommis för mig och tove, Skönt att få prata av sig ordentligt men någon
som förstår än och har varit i samma sits som än själv, hon är klok min
tove! Årets första julklapp, sååå fina!!


Har dock vart lite arg och irriterad idag, då det känns lite som man ite räcker
till överallt och det man int gör är något bra alls..Ja har vart en halv bra dag men
en super kväll. Nu ska jag se film o sen sova imon ska jag käka på stan med lillebrosan
och mysa lite och hoppas Johanna följer också.

Längtar efter er där uppe <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0