Bra dag

Det rullar på här hemma. Sov hos syrran igår, mys som vanligt.
Så mysigt och vakna upp av att en bebis ligger och skrattar
och pratar :D. Tog han på morgonen och bytte blöja och bytte
från pyjamas till kläder medans syrran log och drog sig i sängen.

Mamma kom och hämta mig medans syrran for med Noah på
fem månaders kontroll. Vi for till plantagen och kolla lite, 40%
på alla julsaker. Så hon köpte några ljusslingor sen blev det a6
och kika lite, köpte Noahs julklapp. Syrran och Noah kom sen och
gjorde oss sällskap. Då fick vi inte gå med mamma utan vi strosa
runt lite själva och leta efter skor, har hittat ett par jag ska köpa mig :D
Hade egentligen velat ha ett par partyskor men hitta INGA som föll
mig i smaken men ett par låga däremot som jag vart kär i :D
Vi käkade också och en sväng på IKEA blev det. Sen for vi hem.

Under kvällen blev det en fika hos moster m familj och en prommis
med Johanna, alltid lika trevligt :D Sen ringde elin med goda nyheter
den 9 januari kommer hon hit och hälsar på :D Oh undra vad vi ska hitta på
en sväng till ullared kanske ;) Det ska bli så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0