Arlanda!

Sitter på arlanda, första flygningen avklarad, nu är det bara
härifrån till jönköping kvar. Gick bra och flyga, somna nästan
direkt när vi var uppe i luften och vakna tio minuter innan vi skulle
landa så det var bekvämt. Och just det min väska vägde inte för mycket haha ;)
Köpte mig en macka, torr som fan och SATANS dyr :P haha!Nåja
får ju good mat ikväll hihi! blir först lite julbord hos farmor och sen
ska jag träffa malin en sväng ikväll också, som jag längtat <3
Nu ska jag se nå film eller något och slå ihjäl tiden med.
Jönköping here i come!

Måste påpeka en sak, träffade tjejerna igår och elin var
gullig och körde mig till flygplatsen på morgonen idag men jag
har redan abstinens efter dom haha hur ska detta gå ;)

Vi hörs när jag är på hemmaplan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0