andra advent

andra advent idag och ja, lite julmys har det faktiskt
varit. sov rätt länge, kunde int somna inatt så låg
och leta julbakgrunder till mobilen haha! hitta en mycket
fin. Snurran påminde mig om att vi skulle pynta hennes
gran, något som vart bestämt ett tag :P Jag lade även fram
förslaget tacos till middag och bingolotto, något som hon
nappade på. hon hämta mig o vi for och handla lite och sådär.
Sen surra vi ett tag och så upp med julegranen. Myycket tjusigt
blev det och mysigt. 

Sen kom emma också och gjorde oss sällskap :) Då blev det tacos,
som satt fiint i magen. Vi åt också en jävla massa av snurrans berömda
julkolor som är sinnesssssjukt goda ;). Spela bingolotto och jag vann en
ny lott, bättre än inget iaf. Nu vinner jag ju inget mer på typ 10 år kanske.
haha man får vara glad för det lilla. Kolla lite tv och surra lite innan jag
och emma for, vi tog en sväng med racer bilen och kolla läget. 

Nu ska jag slå på en film och försöka somna i rätt bra tid så jag inte
sover bort hela dagen imorgon, då måst jag läsa det sista inför examinationsuppgiften.

Här är den vackra julegranen :D


Kommentarer
Postat av: pappa

skicka ett provsmak :)

2011-12-05 @ 14:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0