-

Idag har det varit full rulle hela dagen.
Först skola, vilket gick bra, lite segt och så när
ingen våga gå :P Blev till och tjöta lite o vänta på
elin, då bestämde jag, emma o elin oss för en långprommis
och så blev det. Först hem till elin så hon fick byta om och
hämta wilma och sen till mig så jag fick byta om och så till
emma så även hon fick byta om och hämta Nelson. Blev en
prommis på en timme och det känns i rumpan kan jag säga,
kommer nog ha lit träningsvärk imon ;P. 

For hem och käka sen följde jag med elin o handla, behövde själv
handla lite små saker så fick det gjort också. Sen dess har
jag pratat med mamma o pappa och med annika :) nu ska jag
snart gå och göra mig redo för sängen, skola imorgon bitti och
är lite nervös faktiskt, för det examination imorgon, och känner
mig inte riktigt 100 på alla böcker hit och dit. Sen blir det stan en sväng
efter skolan, måste inhandla julklapp till på söndag :)

/puss m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0