Trosa

Vilken helg vi haft! Helt underbar, den årliga släktträffen
(dvs pappas syskon med familj och vår familj) var som
alltid förjävla bra. Trosa var såå mysigt, dit vill jag definitvt
åka tillbaka till. Vi har iaf strosat runt i trosa ;P, ätit lunch på
mysiga restauranger, badat och bastat, lekt lekar och haft det
bara häärligt! En perfekt helg med andra ord. Tackar mina härliga
nära och kära för det.

Nu är vi hemma och ska äta tacos om en stund mums!
Och ja nu är det en vecka tills jag sätter mig på tåget hem
igen så det känns som veckan blir full av att hinna träffa
vännerna och säga hejdå.. Men när jag sagt hejdå vet
jag att jag snart får krama om vännerna där uppe
och säga hej, för som jag saknar er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0