slö

alltså det är helt otroligt, jag är så slö just nu, de senaste dagarna har jag inte
gjort ett skit. Ligger på soffan och ser film och myser med lillprinsen omvartannat
det är vad jag gjort ungefär. Vädret är ju inte så bra direkt så det känns inte som
det finns så mycket att göra. Lite less och irriterad har jag också varit en del. Men
men life is a bitch helt enkelt. Imorgon ska vi åka iväg över helgen så ska packa
ihop lite kläder och sådär idag också. Sedan får vi se om sanna hör av sig så jag
får träffa henne en sväng också.

jag har inte ens något vettigt att berätta för er just nuu därför är bloggen så otroligt tråkig
men hoppas på bättring! nåja ska sjunga lite kareoke med lillebrosan nu  väntan på att mamma
kommer hem med dagens middag, kebabtallrik ;)

/puuss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Å gud så gott det lät.. :D Ät för mig med söööt o ha en underbar helg o hälsa alla där hemma! <3

2011-08-11 @ 16:25:54
Postat av: Madde

Fn bild föresten o äg ut brorsan nu, hihi you rock girl! ;)

2011-08-11 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0