myshelg och rumpont

Jag har så sjuukt ont i rumpan, ja nu tänker ni säkert öh?
men jag har det, JÄTTTEEEONT! Varför? jo för jag kan säga
såhär, sadeln på min cykel, inte skön! I fredags kväll var vi
hos emma och bakade och hade myskväll, eller ja sussi
och emma bakade (jag och annika tog disken hihi). Vi bakade och
såg skräckfilm, Jag, Emma, sussisnurr, annika, Ida och Johanna.
Jag och snurran spenderade natten hos emma, tur var det för
hade nog int vågat sova själv.

Och ja snurran stack tidigt till jobbet igår och jag och emma satt
och blippa mellan alla kanaler innan jag skulle cykla hem. Jag handlade
lite på dollarstore, nödvändigheter ni vet. Schampo, tvål, duschcreme och
lite annat bra. Kom hem och somna två timmar på sängen och iväg igen.
Palt blev det hos maddes mamma och sedan blev det mys hela kvällen
med alfapet och annat roligt. Förövrigt så vart jag gryym på alfapet och
sopade mattan med madde och simon (visst sägger man så när man vann överlägset;))

Slutsats: Jag har cyklat mycket och min rumpa gillade inte och min cykel
låter som den ska falla ihop när som helst. 

Nu ska jag slänga iväg ett sms till Elin , vi ska in till stan en sväng och
jag måste förbi phone house med telefonen så dom kan hjälpa mig med
inställningar och sätta dit skyddsplatsen, är rädd att jag inte ska få dit den
själv. Hur som helst så har jag längtat efter att få träffa elin, det var nämligen
Tre, TRREEE månader sen sist jag såg henne så det har varit efterlängtat iaf
från mitt håll.

Nåja om dom hjälper mig med skyddplasten så kommer telefonen vara avstängd i
8 timmar så då kan ni inte nå mig. bara så ni vet.

Have a nice day!
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0