lite småkär

jaha sitter nyduschad nu och ska väl börja med och
välja kläder inför kvällen för ikväll blir det mat och
lite fest med tjejerna. sista kvällen med tjejerna också
ua det känns tungt faktiskt. Nåja vet ju att dom finns kvar
här :)

Igårkväll hade jag mys med malin vi såg film oh surrade
en massa och somnade gott vid halv tre. Idag har jag vart
en sväng på a6 med mamma och syster ja och lilla prinsen med
såklart. Och nu har jag äntliiiggeeen fått mig en ny telefon
en samsung galaxy 2 och jag är nöjd, väldigt nöjd faktiskt.
Så nu sitter den på laddning och imorgon får jag använda den hihih!
Är lite småkär i min nya telefon faktiskt tss :D

Har även börjat packa och är faktiskt nästan
klar bara lite kvar som ska tvättas och sen ner i resväskan :P men
en sak är säker iaf när jag kommer hem ska jag ha en garderobsrensning.
för det behövs kan jag lova ;P

Nej nu ska jag klä på mig och sådär.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0