hjälp & tips + måndagsmys

Först behöver jag tips och hjälp från eran sida, detta låter
ju förmodligen jätte deppigt men men lika bra att vara
ute i tid och idag känns det ju verkligen som höst! 
och jag kommer att behöva köpa mig en ny höstjacka
så nu vill jag ha tips på var jag kan hitta snygga jackor
som inte är för dyra. Så ge mig massa tips och hjälp
om var ni tycker dom har fina jackor :)

Nåja annars är det ju verkligen mysväder ute idag och
jag har inte gjort många knop, plockat iordning lite på rummer
och precis ätit middag. Nu ska jag strax även plocka ihop
en väska med tandbortse osv, ska nämligen köra sleep over
hos malle ikväll ;) lite måndagsmys helt enkelt. Sen ska jag
kolla hennes fotbollsträning förmodligen och seda hem
till henne. Känner jag oss rätt så sitter vi väl uppe halva natten
och kollar på vänner hihi, men att det ska bli mysigt

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0