hem eller hem !?

Idag när jag satt och skulle kolla biljetter till luleå så
började jag fundera lite, de tankarna berodde väl
på lite annat också. Vilket är mitt hem ? Här i tenhult
i huset jag växte upp i ? ja absolut delvis så är detta
mitt hem, det är här jag har familjen men samtidigt
vad ska jag då kalla Lule? Det är ju där jag bor nu
och det är väl klart att det är hem också. Det är där
jag bor och lever större delen av mitt liv nu så det
har verkligen blivit mitt hem, och många stora delar
av mitt hjärta finns där uppe nu i form av dom underbaraste
vännerna man kan! Det är så det är, jag har två hem
ett hem här hemma men framförallt är hem som är mitt
alldels egna och det är bara mitt hem.. Men samtidigt kommer
alltid även hem vara hos familjen.


Nåja nu är biljetten bokad och den 22 augusti 11.35 står jag åter
igen på norrländsk mark. Jag längtar mycket nu ska jag säga
att få krama om er alla igen oh det ska underbart för jag saknar
er alla så det gör ont i kroppen. Och samtidigt som vanligt känner jag
mig delad eftersom jag kommer behöva lämna mina vänner här.
Men så är det och ni vet att jag alla älskar er :) men nu ska det
bli rätt skönt att få komma hem till mitt egna och alla är ju välkomna
och hälsa på ;)


Oh snart mina vänner är jag hemma igen oooo jag längtar efter så mycket nu
hoppas ni förbereder er för jag vill ha en massa kramar när jag kommerhem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0