happy birthday dear madde..

Happy birthday to you <3! idag fyller världens finaste madeleine johansson
år och jag önskar jag kunde vara där och fira din dag men
det lovar jag att vi ska göra när jag är tillbaka igen. fira
den med dunder och brak. Nu hoppas jag du får en toppen dag
ja mer än en toppen dag, the best of the best! för det är du värd
hjärtat,för bara det bästa är bra nog för dig . <3

Grattis på din dag igen mitt hjärta och njut av att det är din dag
och jag tänker på dig! jag älskar dej och saknar dej mer än du anar!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tusen TACK vännen. Blir alldeles tårögd & GLAAAD i hjärtat. <3



Du är min klippa - Dig kan jag alltid luta mig mot.

Du är min stjärna - Du leder mig när jag är vilse.

Du är min hjälpande hand - Du finns alltid där för mig.

Du är min sol - Du får mig att le.

Du är min detektiv - Du ser om nått är fel.

Du är min vakthund - Du gör mig trygg.

Du är min andra halva - Du gör mig hel.

Du är min vän - Dig kommer jag alltid att vara rädd om.



JAG ÄLSKAR, SAKNAR & TÄNKER PÅ DIG OXÅ! Tack tack tack igen min pärla o klart vi ska fira när du kommer, jag väntar. <3 <3

2011-08-08 @ 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0