..

Ja gud så dåligt det är här med uppdateringar, och bloggen
kommer nog finnas kvar ett tag till iaf :). Ja,a dagarna rullar
på och om två veckor ska jag åka hem till lule igen, längtar
faktiskt måste jag säga ,speciellt efter mina fina vänner men
samtidigt jobbigt att lämna alla här.. 

Nåja, vad har hänt då? inte mkt alls, eller jo igår
var det liseberg som gällde, jävligt roligt faktiskt.
Åkte dock INTE atmosfear, nej uscha, men vågade mig för
första gången upp i höjdskräcken, skräckblandad förtjusning
måste jag säga. Men det var en häärlig dag med mycket mycket
skratt..

Nu ikväll blev det lite grillning med fina vänner i skillingaryd,
det blev en härlig sommarkväll. Att få vara bland vänner
man tycker om är det bästa :D

Nu ska jag stänga av datorn och få mig lite sömn, vad som händer
imon återstår att se :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

I love you. <3

2011-08-07 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0