En kall coca-cola

Efter att ha plockat upp ur resväskan och gjort iordning lite
här hemma så öppnade jag en kall cola, muums :)
Denna sommaren har det blivit alldels för mycket av det
goda men så fort skolan börjar är det slut med det.
Men jag tänker njuta de sista dagarna nu innan vi börjar på
måndag. Då tar jag tag i träningen igen också och jag ska
villigt erkänna att jag längtar.

Har även en del klänningar och tröjor som jag
ska försöka bli av med, många av dom är bara använda
en gång, nåja ut med det gamla och in med det nya.
vilket påminner mig om att jag behöver en Ny höstjacka,
så mamma (blinkar med ögonen) du vet jackann på
vero moda, du kanske är intresserad av att bidra med
den till din dotter så hon slipper frysa i höst hihi.

Ska försöka få tag i madde, filmkväll ikväll tror jag och
som sagt mitt nya liv ? Börjar på måndag ;)
/Puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0