down down down

Jag vet inte vad som händer med mig, jag försöker
vara glad men det går inte just nu. Jag orkar inte göra
något utan vill bara ligga inne och sen fiilm och äta godis.
Jag mår inte bra just nu helt enkelt. Mest av allt skulle jag vilja
sova hela dagarna eller bara få försvinna bort från allt iaf ett
litet tag. Det var väääldigt länge sedan jag kände mig såhär
konstig och nere.. Jag vill bara kunna skratta och le lite men
det går inte, jag vill bara vara. men det går inte för tankarna
går på högvarv heela tidenn så koppla av går inte. 
BLÖÖÖ!!!! Längtar efter lule och tjejerna mer än någonsin <3

Detta är jag, den riktiga jag, glada jag..

Kommentarer
Postat av: Madde

<3 Miljoners kramar till dig, min fina pärla.

2011-08-04 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0