bra dag, men lite depp

Vart rätt kass på att skriva ordentligt, har vart mycket
sen jag kom hem, sena och mysiga kvällar med madde och
idag en dag med emma och sussi. När jag är med mina vänner
känns livet rätt lätt och jag älskar att vara hemma igen. Jag
trivs som fisken i vattnet och skulle inte vilja byta bort det.
Vi har myst hela dagen och emma bjöd på korv och makaroner,
riktigt höjdarmat och vi följde med sussi och handla lite ochsådär.
Vi hamnade till sist i emmas soffa framför tvn men jag klagar absolut
inte över det :) För att vara bland vänner, ja det är kärlek <3

Nu måste jag vara lite seriös och deppig igen, det blir sådär ibland.
som jag sagt jag ÄLSKAR mitt liv här och trivs verkligen. Men även om
jag gör det så är jag ju inte helt borta från tenhult och jönköping.
Men så känns det, som jag försvinner helt när jag äker. Blö förmdoligen
jag som är barnslig men ibland känns det bara sådär. Men skulle aldrig
ge upp mitt liv här i vilket fall, för det är mitt hem, ibland behöver man bara
några uppmuntrande ord.

Tur man har sina vänner, tack mina kära för att ni finns <3

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0