We are who we are

sitter och sjunger på ke$ha's låt We R Who We R, sjukt bra låt
det där.. Kom precis hem efter en kväll hos madde med middag
och massa tjöt som vanligt :) Har varit otroligt slö hela dagen idag
men tog mig till slut utanför dörren iaf. Kände en sån lycka i mig
när jag cyklade ner till madde i solen, jag vet inte varför eller har
kanske en liten aning men iaf kände ren lycka och det var längesen
jag kände så kan jag säga. Ska passa på att påpeka att vädret här uppe
är bra, sol och runt 15 grader idag och jag som trodde jag skulle komma
tillbaka till en massa snö, oj så fel jag hade. Lite sböhögar här och var
som inte hunnit smälta men jag som trodde marken fortfarande skulle
vara täckt med snö, en glad överraskning helt enkelt. Nåja allt
är bra och flyter bra och idag fylldes jag med en annan känsla än
lyckan, känslan av att jag äntligen var hemma, hemma hos mig och
i den staden jag faktiskt bor och lever i..

/puss m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja inte slå rot däruppe, vill jag inte.

2011-04-27 @ 11:59:31
Postat av: Madde

Såå härligt gumman, lycka o eufori.. Såna moments är untouchable! ;) Love you, massa massa! <3

2011-04-27 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0