tillbaka i lule

Resan gick väldigt bra och jag sitter nu hemma i min lägenhet
i Lule igen. Det känns ganska skönt, det är tyst och lugnt, nästan
för tyst. Efter fem ½ vecka med fullt hus känns det lite knasigt
men snart är jag inne i rutinerna igen och snart får jag träffa
tjejerna förhoppningsvis saknar ju dom en del.. Vet dock inte
riktigt vad jag ska hitta på, kl är ju trots allt inte ens 9 än.. Men jag
tror hur som helst att det får bli en film i sängen och sen packa upp
och försöka ta mig till affären, hoppas madde inte kommer hem allt
för sent så jag kan hinna träffa henne idag iaf. Måste rensa ur garderoben
också för att få in allt nytt jag har med mig, men det får vänta en stund för
först ska jag njuta lite av lugnet ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hem igen!

2011-04-25 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0