stress, bus och mys

dagen var lite stressig men avslutades bra. Sprang på stan
en sväng, hämtade mina converse, röda fick det bli som jag
ville ha så är nöjd :D Sen iväg och hämta en exotisk planka
och hem och lämna den och sen systemet och sen hämta pappa
hem och duscha och göra sig iordning och så iväg på kalas.
Det var kalas för mig och min kusin Johanna eftersom vi båda
fyllt år, hon 18 och jag 20. Det blev en mysig kväll med massa
skratt som vanligt, jag var ute med lillprisen och busade lite och
lekte i sandlådan och åkte bobby car. Sen blev det lite mys också,
fick mig några blöta bebispussar :D han är så söt den lille prinsen
och så mysig. Han har busat hela kvällen och när kl var halv tio hade
han fortfarande inte somnat. När han ätit välling ocj satt hos sandra
(min kusin, tinos mamma) så sträckte han armarna och ville komma
till mig oh blev såå glad då borrade han in huvudet i min hals, MYS :D
Då känner man en liten längtan efter en liten knott, men det dröjer ett
par år till.

Nu ska jag krypa ner och sova, imorgon är det sista kvällen med tjejerna
och det är utgång som gäller! På lördag är det packa som gäller, ångestladdat!


Lillprinsen i sandlådan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0