oh happy day

Skola idag har det vart, första gången på evigheter kändes det
som men det var så härligt att träffa alla igen. Lycka! världens
bästa vänner. Hade lite grupparbete och sen surrade vi som bara
den om allt som hänt. Älskar att få vara bland vänner, sedan
hämta vi ut tentan och halleluja VG på dom två momenten jag gjorde
om !! AWESSOME. Sen for jag till storheden med Emma och Sussi
myys att få spendera en liten stund med dom iaf. Nu längtar jag
som bara den till lördag ,grill, gott och dricka och bästa vänner.
Jag mår bra nu!!
En sak till som gjorde mig glad, dom ringde från skolan jag var på oh
gjorde VFU, och jag ska vikariera i tre veckor i sommar :D så rooligt!

Sammanfattning: Vänner, världens bästa vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0