morgonpigg ?

nja inte direkt men mamma är, väcker mig innan 8 för att
vi ska träna.. Ingen rast och ingen ro här inte. Men blir väl
lite träning så kanske dagen kommer igång. Sedan ska jag och
mamma ta en sväng på stan, ska leta jacka och converse :)
är sugen på ett par röda converse. Igår var jag på bio med
emmy :) vi var och såg black swan, sjuk film det där. Den
var jävligt spännande och lite läskig i mellan åt men knepigt
slut.. Eller hur emmy? Men hur som helst helt klart värd att se.
Hade även mysdag med lillan i stadsparken igår i det underbara
vädret. Jag passar på att njuta sista dagarna hemma nu för på söndag
blir det hemfärd igen.. Lite ångestladdat är det faktiskt !

/puss m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och väldigt tråkigt!

2011-04-20 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0