ilska och glädje på samma gång

Jag är så glad det är den känslan som är störst inom mig
men en liten del av mig känner ilska. Trodde aldrig jag skulle
bli så arg på dig. tänker inte skriva ut personen men du vet
för du läser och fick dig ett argt sms. Det var ingen stor grej
men på något sätt högg det i hjärtat på det sättet du var och
skrev. Ibland är allt man behöver några stödjande ord och lite
medkänsla istället för några dryga ord. Så nu har jag fått skriva det
så nu vet du att det verkligen gjorde ont i mig trots att det inte
var en stor grej.
Nu släpper jag det för stunden! Varit på bio med madde ikväll,
red riding hood såg vi. Den var förjävla bra iaf, och det var en
bra kväll. Killen i filmen va ju int helt fel heller kan jag lova. Kommer
förmodligen drömma om honom inatt haha, madde också tror jag ;).
Har inte mycket mer än det att delge till er, ögonen börjar bli
trötta dags för sängen strax.

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Oh ja, det kommer jag. Promise. Sov sött hjärtat o dröm lugnt i drömmarnas land, see you there ;) PUSS!

2011-04-29 @ 01:16:42
Postat av: M

Vad har hänt gumman?

2011-04-29 @ 12:44:02
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0