glad!

jag mår bra, förra gången jag varit hemma låg jag och grät
och grät och grät! nu vill jag inte gråta och behöver inte gråta!
mitt hjärta är glatt och jag är glad. Jag har tillbringat en massa
timar med madde och det gjorde allt så mycket lättare. Hade det
int varit för henne hade det varit värre, mitt hjärta :D vi har myst
som bara den, öl ,spelat yatzy och kort och så lite kladdkaka på det.
En perfekt kväll helt enkelt med en perfekt vän ! jag har sagt det måga
gånger och kommer säga det många gånger till! Jag älskar dig min vän
du gör dagarna lättare med ditt leende och stora hjärta <3

sen ska jag inte sticka under stolen med att jag redan saknar mina
vänner där nere för det gör jag för jag älskar dom massa massor och
självklart familjen också men jag vet att jag snart får träffa dom igen
och det gör det hela lite lättare :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack än igen för en untouchable kväll ;) Kan inte säga det nog många gånger, det är så häärligt o ha dig tillbaka i Norr. Du är bäst o tack för att du finns o för att jag får ha dig i mitt liv. Love you.. massa o meeeeeeeeeer! <3

2011-04-26 @ 00:58:43
Postat av: Marie

Jag blir så glad när du är glad:D love <3

2011-04-26 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0