back in business

oh herregud har inte skrivit på ett tag och det har ju varit full
rulle hela tiden. Nu börjar det närma sig min hemresa iaf, om
en vecka sitter jag på tåget till Lule igen. Livet känns uppochner
är lite delad i mina tankar om allt nu, men vädret här är heelt otroligt.
Idag har det nog varit nästan 20 grader och imorgon ska det bli runt 18
så jag njuter som bara deen! Har hunnit fylla tjugo och firat det med
dans och alkohol självklart i mina bästa vänners sällskap. Har
hunnit avsluta min praktik också och äve fått vikariera lite extra så
extra pengar hihi. Har varit hos tove och bott där i två nätter. Ja ni
se full rulle hela tiden och sen en massa träning på det också och sen
massa godis så plus minus 0 ugefär haha! En ny dator har jag skaffat
också som jag är nöjd med. Nu är det iaf en veckas ledigt så jag ska
passa på¨att träffa vänner, mysa med familjen och bara njuta och sen
plugga lite som vanligt, BUUH! Nåja nu vet nu iaf att jag lever, har varit och gått i över
två timmar med mamma och njutit av solen ska nog ta och åka ner och
köpa mig glass nu :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0