vänner

Efter en hel dag i skolan, tänker jag tillägna detta inlägg
till världens finaste vänner. När jag flyttade hit till Lule,
var jag rädd för att få vara ensam och inte ha någon att
umgås med, det har blivit tvärtom. Vi är ett gäng på
9 personer ungefär, som umgås MINST en gång i veckan.
Det är världens härligaste personer, vi skrattar alltid och
det tjötas otroligt mycket. Jag kan vara mig själv med er,
och ni ligger mig så varmt om hjärtat. Att jag på kort tid
skulle hitta så underbara vänner trodde jag aldrig. Men det
spelar ingen roll vilken situation man än är i så kan man skratta
med er. Ni får världens tråkigaste dag att bli världens roligaste.
Vi försöker ses en gång i veckan för att göra något annat än skolan.
Det kan vara en fika, filmkväll, utgång eller en kväll hos någon
med vin och massa prat. Jag är så tacksam över att jag har
träffat er, ni är så underbara och jag tycker om er så mycket
allihopa. Det var egentligen det jag ville säga, att ni är underbara
och att jag tycker om er och också att jaa ni är världens finaste
vänner!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0