underbara lördag

sjukt skönt med lördag, gick upp vid nio, skönt att komma upp
i tid. Har varit ganska effektiv för att ha varit jag på en lördag.
Hunnit med bibliotektsuppgiften och mina kompletteringar på
rapporten så nu hoppas jag den blev rätt :). Nu kollar jag på
harry potter (paus nu) ska försöka laga mig lite mat och hinna
städa lite och iaf göra klart en av vfu-uppgifterna, den enklaste :D
Kan inte fatta att om tre veckor är jag hemma och myser med familj
och världens bästa emmy, längtar!

Imorgon är det första advent, vilket betyder skyltsöndag i stan
och sedan julfika med gänget, kommer bli en kanon bra söndag.
Ska väl passa på att säga att jag klarade min salstenta också
om jag inte sagt det innan? Kändes förjävla skönt, ingen omtenta
alltså :D

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0