underbara bästa vän

Emmy Berglin!
Du befinner dig alldeles för lång bort,
jag saknar dig mer och mer för var dag
som går. Du är den bästa vännen man kan ha.
Jag är inte riktigt hel utan dig. Du är min andra
halva, den som förstår mig utan att jag behöver
säga någonting. Du är unik, ingen är som du.
Jag saknar våra myskvällar och allt skvaller och
alla kvällar vi har haft tillsammans. Det spelar ingen
roll att du är över 130 mil bort för jag vet att du bara
är ett telefonsamtal bort om det är något och även
om du är lång bort så är du min bästa vän. Det kommer
du ALLTID vara no matter what. Ingen har förstått mig
lika bra som du och betytt lika mycket för mig. Men
ibland önskar jag bara att jag kunde få krama om dig
och skvallra lite eller köra en utekväll med min bästa
vän eller bara mysa en kväll med en film som så många
gånger förr. Vill egentligen bara att du ska veta att
jag älskar dej och att jag tänker på dig och saknar dej!
Du är världens bästa vän och du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: emmy

du är mitt allt och lite till <3 min andra halva!

2010-11-21 @ 20:48:46
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0