träningsvärk

ja idag har jag träningsvärk, mest i låren och axlarna.
Men jag kom upp ur sängen iaf! Fick precis reda på att
jag klarat en hemtenta till, SKÖNT :D. Bara salstentan och
rapporten kvar. Idag blir det lugnt fram till halv sju,
då är det möte med kom-i-gång gruppen och sedan
ska jag och Emma köra lite lugnt på gymmet så vi rör
på oss lite iaf :). Vi har satt upp ett schema som vi ska
hålla nu.
Måndag - Crossfit
Tisdag - Spinning 30/lugnt på gymmet
Onsdag - Vila
Torsdag - Pass med kom-i-gång gruppen
Fredag - Vila
Lördag - Gymmet
Söndag - Simma

Det borde vi ju fixa, klarar vi det denna veckan så
kommer det gå fint :) Känns jävligt bra att vara igång
iaf. 

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0