tomt

Sitter i min lägenhet, det är så tomt nu, så tomt så det
nästan ekar. Jag har haft några underbara dagar med
min storasyster, lillebror och kusin. Att lämna dom på
flygplatsen gjorde ont i mitt hjärta. Att komma tillbaka
till en lägenhet utan skratt och prat, det är jobbigt. Jag
har starkare hemlängtan nu än på länge. Nu har jag träffat
halva familjen, vill träffa mamma och pappa också.
Men får tänka positivt, snart är det jul och det är inte länge
kvar till jag får krama om mamma och pappa. Jag
vet att hemlängtan kommer gå över, men just nu är det
så tomt, jag vet också att tiden kommer gå fort och
att jag snart är hemma hos tryggheten hos mamma
och pappa och familjen. 

Passar på att skriva till mamma och pappa nu när jag
vet att dom läser. Att jag älskar er av hela mitt hjärta.
Tack för att ni finns och för allt ni gjort för mig. Ni är
världens bästa föräldrar, kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0