tidigt

Usch vad klockan är tidigt ;P Inte van att gå upp såhär tidigt,
men men inte så farligt. Känner mig ganska pigg iaf. Bussen går
om en halvtimme, idag börjar vi sju och slutar halv fyra, skönt att
sluta tidigt. Jag och emma hoppade träningen igår, ingen av oss
kände att var var på topp och båda var trötta och hängiga men vi
ångrade oss efter föreläsningen med kom i gång gruppen, nu ska
vi träna senare idag iaf, blir spinning ikväll. Det som är skönt med att
ha långa dagar och tidiga mornar är att man har inga problem att somna
på kvällarna eller jag har inte det iaf, vilket jag brukar, nu somnar jag runt
tio och sover hela natten, vilket är grymt skönt. Nu tänkte jag gå och borsta
tänderna och göra mig redo för att fara

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0