praktik

Nu är jag helt slut! Både hjärnan och kroppen är riktigt trötta
så sover nog gott inatt. Idag var första dagen på vår Vfu (praktik).
Dagen har varit bra, mycket nya intryck och mycket ljud men har
gått och haft ett litet leende hela dagen, barnen är så söta :)
Var dock en ganska lång dag, var hemma runt tjugo över fem och
då var det bara slänga i sig en macka och ringa en snabbis till
mamma och pappa :) Mamma sa att jag skulle få klippa mig
och färga håret när jag kommer hem, oh gullemamma :).
Stack iaf iväg och mötte upp Johanna och sedan kom emma
och då var det träning, crossfit som vanligt på måndagar :D
Älsklingsemma har dock fått ont i ryggen så hon kunde inte köra fullt,
ska massera henne i veckan har jag lovat, har ju gått massageutbildning
så ska köra igenom hennes rygg ordentligt.

Imorgon börjar vi tidigt, måste med kvart i sju bussen så blir
tidigt i säng, blir nog inga problem att somna iaf.

/puss m

Kommentarer
Postat av: EMMA

Bästaste du!

2010-11-15 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0