morgoninlägg

Ännu ett morgoninlägg, det är nästan bara på morgonen jag har tid
att skriva, när jag kommer hem från praktiken blir det mest hem och
byta om och sen ner och träna. Igår körde vi spinning, det är inget jag
tycker är jätte roligt, men kommer nog gå fler gånger för det är bra träning.
Somnade runt kvart över tio igår, skönt att kunna somna i tid när man ska
upp tidigt. Idag går vi till tre och det är ju torsdag och imon fredag :D så
det känns skönt. Igår tog jag in posten första gången på hela veckan, har
inte tänkt på det. Det var nästan fullt, gick igenom posthögen och såg att jag
fått ett vykort :D sådant tycker jag är rolig post, det var från min farbror och
hans fru, gulligt värre, nu måste jag skicka ett tillbaka. Ikväll är det pass med
kom igång gruppen också, vi vet dock inte vad vi ska köra för något så det blir
kul och så. Nu ska jag se tv, har ganska mycket tid över idag :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Joey Tribiani

Godmorgon !



Somna inte i soffan ! Tänk dig... tidig morgon, kallt ute sitta i soffan med lussebullar pepparkakor och ....julkalendern. Det händer snart :) Kanske kan jag sitta och sista avsnittet med dig

Puss

2010-11-18 @ 06:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0