måndag, måndag :)

Måndagen är här igen och ingen är lika glad som jag över det!
Ikväll ramlar trion in, ja syster, bror och världens bästa Johanna
kommer hit :) Som jag har längtat efter det. Kommer krama
sönder dom. Dom stannar till fredag kväll, så vi har några dagar
tillsammans. Ska se vad vi hittar på. Men jag längtar efter dom iaf.


Ska strax dra till skolan, ny kurs idag. Blir förmodligen en massa
info som alltid. Kommer nog inte hem förrän fem, sex tiden.
Skola hela dagen idag. Men det gör inte mig så mycket, för
jag har ett toppen humör idag.

Ha en bra dag :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: M

BAAABY! Kul att du får lite sällskap ;)

btw, får man se bild på tatueringen snart eller?

miss you <3

2010-11-01 @ 09:59:34
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0