mamma och pappa

Jag pratar med mamma eller pappa nästan varje dag,
jag älskar att få berätta om vad som händer och vad vi
gör och jag älskar att höra mamma och pappas röster för
då känns dom inte lika långt bort. Jag älskar att dom uppskattar
att höra om våra äventyr och att pappa bara skrattar när han
får höra om dagens lårkaka, jag blir alltid så glad efter ett
samtal hemifrån :). Min mamma och pappa är världens bästa,
jag ser upp så otroligt mycket till dom, dom är båda så kärleksfulla
och vill aldrig att jag ska må dåligt eller vara ledsen. Pappa har
en humor av världsklass (oftast ;P) och får mig alltid på bra humör
och mamma är en av dom klokaste människor jag någonsin träffat.
Ibland är det tungt att vara långt från mamma och pappa när jag
van vid att alltid ha dom nära, men när jag sedan pratar med någon
av dom och dom berättar hur stolta dom är över mig och hur mycket
dom älskar mig eller bara över att prata bort några minuter med dom,
ja då känns allt lätt igen. Jag har växt som person sen jag flyttade
absolut, men vem vill inte mamma och pappa i närheten och kunna
träffa dom när dom vill? Jag älskar mina föräldrar, dom har ställt upp
så otroligt så mycket för mig och jag är oehört tacksam för jag har
dom, dom stöttar mig no matter what. Tackar er från botten av mitt ♥
för att ni alltid ställer upp och hjälper mig när det behövs. Ni är bäst.

Imorgon är det farsdag, första gången jag inte är hemma då tror jag.
Men pappsen vet att jag älskar honom och att han är världens bästa pappa.
Kommer ha dig i tankarna pappa :)

världens bästa mamma <3

Världens bästa pappa <3

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0