Livet känns bra

Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag drar och träffar gänget.
Dagarna på praktiken är nästan slut, bara två dagar kvar.
Allt går bra, och det är roligt , både jag och johanna har haft vår
aktivitet som gick över förväntan får vi väl säga :).
Jag och Johanna har verkligen haft roligt tillsammans,
båda har blivit lite knäppa, så blivit en del flum ;)
Super glad över att vi hamnade tillsammans, för det
har varit super kul <3. Igår var jag även och tränade och
sen pratade jag med emmy i telefon så nu längtar jag hem
ännu mer :D Annars händer det inte så mycket, fått tillbaka
rapporten, blev glatt överraskad då jag trodde den skulle
bli underkänd men icke bara lite kompleteringar så är det
klart, känns skönt. Allt känns bra just nu faktiskt, på fredag
är det bara tre veckor till jag sätter mig på tåget hem. Tiden
går sjukt fort alltså. 


Har även tre julklappar klart, mammas, pappas och emmys :)
Super nöjd över alla tre, ska försöka fixa resten ganska snart.
Imorgon börjar vi sju och vi börjar med betygssnack med vår
handledare, lite nervöst faktiskt, men det kommer gå bra, hoppas
jag iaf :)

Nu ska jag göra mig klar, snart kommer annika och hämtar mig,
ska bli grymt skönt att träffa gänget igen, saknar dom

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0