längtan

Jag längtar så efter att få åka hem nu, längtar efter
att få krypa upp i soffan nära mamma och pappa
och efter att få retas med lillebror och ta kvällspromenader
med johanna och spöa marcus i wii ;). Nu är det mindre
än tre veckor kvar och jag längtar så det värker i hela
kroppen. Jag hoppas så att dagarna går fort så jag snart
får sätta mig på tåget hem. Att resan tar över 15 timmar
gör mig ingenting för det är det värt. Skulle kunna gå
bara jag får komma hem och mysa med släkt och vänner.¨
Sedan jag flyttade har jag verkligen insett hur mycket jag
älskar min familj och släkt. Hur mycket det betytt varje gång
pappa eller mamma sagt att dom älskar mig och hur mycket
det betytt att ha världens finaste kusiner nära och att ha vänner
så nära att man bara kan ta bussen och vara där och mysa
och skvallra. Det känns så nära men ändå långt bort, men snart
är jag där, snart sitter jag i soffan med mamma och pappa!

gud vad jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Din bästa kusin !

Hmm det där med att spöa mig i wii inträffar ju aldrig dock;) men tycker det va dumt av dig att flytta till luleå ! Men snart så är du ju hemma igen och det är Jul vilket betyder Lussebullar Peppakakor Glögg Varmchoklad Pulka & Wii :D Ses snart !:D

2010-11-29 @ 21:25:20
Postat av: mr no name

iam the man too beat, and that will never happen.. ohh

2010-11-30 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0