kort dag

Idag är jag TRÖTT! Helt slut, sov dåligt som satan inatt,
blir lätt så när man sover länge då blir det svårt att sova
på kvällen sen. Är iaf hemma från dagen på förskolan, skönt
att sluta tidigt idag, däremot lite jobbigare att sluta fem imorgon.
Men hoppas veckan går fort. Har varit och hämtat ut min tågbiljett
också, för resan hem över jul. Åker den 18 december härifrån och
är framme i nässjö, tio i två den 19:e. Längtar som bara den. Egentligen
vill jag gå och sova men det ska jag inte för då kan jag inte sova
ikväll. Ska istället diska och städa lite och sätta upp julstjärnan som
mamma skickat, hon hade skickat med en julduk också, fina mamma :).
Ja nu ska jag göra lite julfint här hemma

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0