jag mår bra

Jag är glad :) det är mycket som gör att jag mår bra
just nu. Mina underbara vänner, vetenskapen om att
om mindre än tre veckor får jag åka hem till familjen,
julen är snart här jaa det mesta är helt enkelt bra just
nu. 

Igår var det första advent och den spenderade jag med
världens mest underbara vänner :) Skratt, massa tjöt och
en MASSA gott. Helt perfekt söndagskväll helt enkelt. Vi körde
paketleken, tror dom flesta var nöjda förutom emma, haha!
Söta underbara emma som vart tomhänt först men vi andra
delade med oss lite av det vi fått så hon inte skulle åka hem utan
någonting ;). Vi åt en massa julgott och bara mös tillsammans.
Det är sjukt hur nära man kan komma nya människor på så kort
tid som vi gjort, men det är jag så oehört glad över. Jag mår så
bra tillsammans med dom, riktiga vänner! 

Nu ska jag iväg till skolan om en stund för lektion och sedan ikväll
blir det kanske träning, får se hur det blir med den, nu har jag också
åkt på en förkylning så det bästa är väl att låta bli. Men det är svårt
är sjukt sugen på ett crossfit pass ;).













/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0