godnatt

Slänger in ett inlägg nu innan jag ska sova. Kvällen har varit super,
jag och madde har myst och bara tagit det lugnt som vanligt och en
massa tjöt och haft trevligt <3. Nu ska jag strax krypa ner i sängen
men först en alvedon eftersom ryggen har börjat krångla igen, förhoppningsvis
är det bara en sträckning och ingen inflammation denna gången.
Blir iaf ingen träning i helgen, pappa bad mig även ta det lugnt pga
mina ben så jag inte får opereras för samma sak igen, det hade
varit ganska tråkigt. Mamma berättade också innan att hon skickat
en julstjärna så den kommer på måndag så då ska jag hänga upp den :)
Bästa mamma och pappa :D <3.

Nu behöver jag inte ställa klockan, SKÖNT, ska sova ut :)

/godnattpuss m

Puss till världens finaste lillebror också, saknar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0