Fullspäckad dag

Dagen började tidigt med skola idag.
Sega lektioner och föreläsningar där inget
vettigt sas, roade mig hela förmiddagen med
att retas med Annika hihi ;) Men hon gav tillbaka
genom att trycka på dagens ömma punkt - MINA LÅR
med världens träningsvärk i. Under första föreläsningen
blev det storm ute också, nästan iaf, blåste och snöade.
Vi tog en lunch på Old Brodies, mums. Sista föreläsningen
var vettig i en kvart typ när hon förklarade uppgiften. Sedan
spelade jag och emma yatzy haha. Sedan tog jag, emma
, madde och mattias bussen mot stan. Mattias skulle hemåt
så vi sa hejdå till honom och vi tre började utforska stan.
Fick med mig en långklänning hem som jag längtar efter
att få använda. Tackar mamma för den, för pengarna kom
från henne och pappa också ;). Köpte mig en Chai Latte på
waynes också, såå sjukt god :D. Sen drog jag och Madde till
henne och har myst där hela kvällen lång. Har varit en bra dag
helt enkelt :) 

Imorgon väntar föreläsning på morgonen och sedan tvätta och
träning och sådär senare på kvällen! Just nu mår jag toppen!

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Sötis.. fin du är på bilden ;) Tack hjärtat för en underbar dag! <3 Ses imorron! Puss o Kram

2010-11-10 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0